Riley Baker: Utóirat: Elvittem az autót!

previewRiley Baker: Utóirat: Elvittem az autót!


Sziasztok!

Volt szerencsém elolvasni Riley Baker novelláját, amit innen is köszönök szépen, hogy felajánlott. Ez az a könnyed kis olvasmány, amit mindenkinek érdemes egyszer kézbe venni. És hogy miért is mondom ezt?

Főszereplőnk úgy érzi sikeres az élete, nem is kívánhatna jobbat, hiszen kényelmes munkája van, boldog párkapcsolata. Míg nem minden felborul, és akkor döbben rá, hogy bizony a szerelem elhomályosította. És ezt hogyan vészeli át? Újra megtalálja önmagát.

Paige Elliot Ellis egy újságnál dolgozik, a Nyugat-Virginiai Szellőnél, és a horoszkóp rovatot szerkeszti.
Könnyen azonosulni tudtam vele: barna haj, barna szem pipa; könyvimádó, főzőzseni pipa. Na jó, nem vagyok zseni, de én is szívesen kísérletezem. És engem is vakított már el a szerelem - legalábbis azt hittem, hogy az volt.
Úgy érzi, elég neki ez a munka, amit most végez, míg meg nem kapja a társkereső rovatot is. Nagyon jó profilok voltak a könyvben, jókat mosolyogtam a szövegeken. Az írónő stílusa elképesztő. Még egy ilyen témát feldolgozva is belevitte a humort.
Paige munkahelyi barátnője, Joan beszólásai különösen tetszettek, mindenre volt valami replikája.
Íme pár szösszenet tőle:
"Ha gondolod, vehetünk olyan babát is, amit kedvedre ütlegelhetsz. Kinyomtatom majd Danny ökör fejét, és laposra verheted." 
"...akkor sírj, amikor kedved van, mert nem attól leszel erős, hogy elfojtod, hanem attól, hogy felvállalod és megéled, akkor is, ha darabokra szakít." 
"Igenis döntsön le hegyeket és hozza le a csillagokat! És legközelebb, ha egy srác mutogat, hogy menj oda, nézzen ki akármilyen jól, mutasd vissza a középső ujjadat!"
Azt kell mondjam, nagyon sok kedvenc idézetem lett még egy ilyen rövid kis történetből is. Biztosan nem ez volt az utolsó, amit Riley Baker-től olvastam.

Bevallom, amikor Cory-ról olvastam, hogy Johnny Depp hangja és Noah Centineo kinézete van, egyből abban kezdtem reménykedni, hogy lesz valami közte és Paige között. Nagyon drukkoltam nekik a végére, még akkor is, ha sejtettem, hogy ez nem következik be.
És a végén, ahogy Paige megbosszulja Danny tettét, hát az fenomenális. Főleg, hogy mindezt a férfi szemszögéből olvashattuk.

Külön kiemelném, hogy milyen jó megoldásnak találtam, amikor a kis cetliket tényleg kis cetliken olvashattam,mintha bele lett volna ragasztva a novellába. Nagyon ötletes!
Szívesen olvasnám még tovább is, akár sorozatként, hogy még jobban megismerhessük a szereplőket. Külön könyv Paige-nek, Joan-nak és Cory-nak. Végül pedig esetleg egy lezáró novella.
Drága Riley, nem gondolkozol esetleg egy Nyugat-Virginiai Szellő sorozaton? Biztosan lenne egy rajongója a személyemben.

"Ez a baj a szerelemmel. Ha jó, akkor az egekig emel, de ha fáj, akkor a poklot éled meg általa."
Hallgatni kell a megérzésünkre a rózsaszín köd ellenére is.

Köszönöm, hogy elolvastátok,
Szandra

Ui.: Kattintsatok a borító alatt a könyv címére, egy kis meglepi vár titeket. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése