Ruby Saw: Csak két lépés Észak











Sziasztok!
Köszöntelek titeket újra itt. Az augusztusi Ruby Saw hónap következő könyve a Csak két lépés Észak. Először is szeretném megköszönni az írónőnek, hogy bízott bennem annyira, hogy ezt a könyvet is elküldte! Minél többet olvasok tőle, annál jobban imádom a stílusát.

Mindig amikor tudom, hogy bejegyzés lesz egy könyvből, magam mellé veszek egy lapot és egy tollat, hogy ha valami gondolat eszembe jut, egyből leírjam, így csak rá kell nézzek, és már meg is fogalmazódik bennem a mondandóm, jobban fel tudom építeni mit-mikor szeretnék belevenni, ám ez most megdőlt. Egyszerűen annyira beszippantott a könyv, hogy el is felejtettem a jegyzeteimet, és csak faltam a sorokat, izgultam Hadley-vel. Azért nagyjából a felénél, mikor az állam a földön koppant - amit szerintem az egész utca hallott - észbe kaptam. Talán ez az idézet nagyon jól kifejezi, milyen is a könyv:
"Egy könnyed kirándulásra készültem. Helyette azonban horrorba csöppentem..."
A könyv elején én is úgy gondoltam, majd jól megismerjük az ételeket, a kultúrát, hogy mit szabad és mit nem, ehelyett kaptam egy nyaklevest a könyvtől. Akiről az elején még úgy gondoltam, 'jaj de kedves' és szurkolok neki, a végére én vágtam volna el a torkát a legszívesebben. Akit viszont nem szerettem volna megkedvelni, mégis sikerült, és olyan múlttal, mint ami neki van, még egy nagy ölelést is kapna tőlem.
"Tényleg van kincs a szivárvány végén, csak időbe telik, amíg kiásod."
Nagy szerepet kap a könyvben, hogy Észak és Dél-Korea között harc dúl, próbálják besározni a másikat. És ha ez nem lenne elég, még a saját környezetedben sem tudhatod, ki tartozik az ellenséghez, vagy ki a barátod az ellenségtől. 
Fordulatos, érzelmes, elképesztő könyvet tarthatsz a kezedben, ha elolvasod te is a Csak két lépés Észak-ot. Garantálom, hogy nem maradsz izgalom nélkül!
"- Nem tudok a viharban sétálni, és nem tudok lélegezni sem nélküled. Fogadd ezt el!
...
- Béke vagy a háborúban."
És egy jó tanács, ne szeress meg elsőre senkit, ne érezz empátiát senkivel szemben hirtelen, mert sosem tudhatod, hogy a következő oldalon nem derül-e ki róla, hogy korrupt. Esetleg, ha nem szimpatikus elsőre, még ne írd le, talán a végére ő lesz a kedvenced.

Köszönöm, hogy elolvastátok,
Szandra

Ui.: Megint hoztam nektek egy játékot, mit szólnátok egy kis kvízhez? Ti felismeritek Korea melyik részén készülhettek a képek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése