Ruby Saw: Inferno


previewRuby Saw: Inferno
Sziasztok!

Itt is lennék a következő Ruby Saw könyv értékelésével, mely a frissen megjelent Inferno. Köszönöm szépen, hogy olvashattam!

"Én rajtam jutsz a kínnal telt hazába, én rajtam át oda, hol nincs vigasság, rajtam a kárhozott nép városába. Ki itt belépsz, hagyj fel minden reménnyel."
Fantasztikus könyv! 
Eleinte kicsit félve vágtam neki, miután az jött szembe velem mindenhol, hogy dark romance könyv, és nem tudtam mire számítsak majd, de elképesztően jó volt, és nem bántam meg, hogy elolvastam.

Az Inferno egy elit bordély Miami-ban, ahol a főnök Vergilius, és a világ minden tájáról vannak itt lányok. Ezen a helyen farkastörvények vannak. Raven itt köt ki, és az itt töltött napjait követhetjük nyomon a könyvben. 
"Ha szökni akarsz, megölnek. Ha nem engedelmeskedsz, megölnek. Ha nem úgy nézel valakire, megölnek. Itt neked már nincs személyiséged. Te mától senki vagy."
Elképesztő mit kell kiálljanak a lányoknak, csak hogy az elit kedvére tegyenek. Nem egyszer jegyeztem meg olvasás közben, hogy Vergilius őrült. Ahogy képbe került Artemis is, arra gondoltam biztosan csak a Stockholm-szindróma beszél belőle, de sajnos rá kellett jöjjek, hogy a tettei és szavai mögött bizony csak őrült ő is. Zsák a foltját...
"Az Ördög sosem alszik, de egyszer úgyis lecsukja a szemét."
Lykke karakterét először nem tudtam hova tenni, mert volt bennem fenntartás azzal kapcsolatban, nincs-e mögöttes szándéka, aztán örültem, hogy van kire számítson Ravennek, és már kezdtem sejteni, mi lesz a végén. Viszont Angel nagyon meglepett, nem erre számítottam. Ő volt az a karakter, akit először rendesnek gondoltam - már amennyire egy ilyen helyre járó ember rendes lehet -, majd csalódtam benne, a végére pedig a földön koppant az állam.
Darius szerelem karakter lett. Végtelenül boldog voltam a befejezésen, még annak ellenére is, amit kapott. És aki szereti a romantikus happy end végződéseket, ebben a könyvben sem fog csalódni.
Szívesen olvasnám még, mi lett a szereplőkkel később, mondjuk öt-tíz és múlva.
"Neki a mennyország volt, nekünk a pokol."
Nem épp egy könnyed nyári történet, de mégis gyorsan végezni lehet vele, mert az események miatt olvastatja magát. Imádom könyv lett!

Ui.: Kattints a borítókép alatti szövegre, hogy eljuss a puzzle-hoz.

Köszönöm, hogy elolvastad,
Szandra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése